اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۹۰۰۰

واکنش تند پورموسوی به پست جنجالی مالک استقلال خوزستان

واکنش تند پورموسوی به پست جنجالی مالک استقلال خوزستان
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،‌ گفت: تمام مشکلشان با ما این است که می‌‌گویند پول طلب بازیکنان فعلی استقلال خوزستان را کم کنیم و پول نفراتی که رفته‌اند را پرداخت می‌کنند که من این موضوع را قبول نکردم.
۱۹:۴۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
وانانیوز|

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگویی، در مورد پست عبدالرضا موسوی مالک باشگاه استقلال خوزستان در فضای مجازی مبنی بر انتشار شکایت پورموسوی و مؤید طیبی از این باشگاه و اینکه او اعلام کرده با این شرایط حاضر است تیم را به صورت رایگان واگذار کند، گفت: سال گذشته با بهمن روشنایی به خیلی جاها برای گرفتن پول رفتیم. در این میان پیش موسوی مالک فعلی استقلال خوزستان هم رفتیم.در دفتر تهران با او دیدار کردیم و درخواست کمک کردیم که گفت اصلا به ورزش علاقه ندارم واز فوتبال متنفر هستم. بعد از آن کار به شکلی پیش رفته که او حالا مالک گروه ملی و استقلال خوزستان شده است. ریال به ریال و تومان به تومان بدهی‌های باشگاه را می‌دانسته است. دو بار او عبدالنبی شولی سرپرست وقت باشگاه را نزد ما برای مذاکره فرستاد. از ماه محرم و در زمان حضور محمودی با شولی مذاکره کردیم و دو بار هم با خود موسوی دیدار کردیم. حتی حاضر شدیم 50 درصد مطالبات‌مان را ببخشیم تا در سه نوبت 50 درصد باقیمانده را  دریافت کنیم اما زیر بار این موضوع نرفتم. زمانی که باید امضا و تعهد می‌دادم می‌گفتند ما پولی نداریم. دو سه ماه پیش شکایت کردیم و حکم دادگاه را گرفتیم. آنها هم اعتراض کردند. چه اتفاقی افتاده که در حساس‌ترین مقطع استقلال خوزستان این شکایت رسانه‌ای می‌شود را من نمی‌دانم. او گفته نمی‌خواهد باشگاه‌داری کند.  در شرایطی که از همه بدهی‌ها خبر داشته است. زمانی که او آمد شرکت نیشکر هفت تپه قصد داشت باشگاه را خریداری کند و آنها را باشگاه را نفروختند حالا چه دلیلی دارد که او اینکار را کرده است.

وی افزود:استاندار، فرماندار، مدیرکل ورزش جوانان خوزستان، مدیران قبلی باشگاه و گروه ملی همه می‌دانستند که بنده قصد شکایت دارم. محمودی رئیس هیأت مدیره سابق که موسوی از او صحبت می‌کند در سه چهار تماسی که با او داشتم و حتی از طریق پیامک درخواست کردیم جلسه‌ای برای صحبت در مورد چک برگزار کنیم. اما او به ما وقتی نداد. بعد از 17-18 ماه که مطالبات‌مان را ندادند حق پیگیری داریم. 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه یادآور شد: در مورد بازیکنان خارجی فصل قبل صحبت‌هایی شده که آنها کیفیت نداشتند و بازی نکردند. موسوی فردی فنی و ورزشی نبوده که بخواهد در مورد عملکرد بازیکنان صحبت کند.آیا او مدرک مربیگری دارد؟ ما از گلر و هافبک خارجی‌مان استفاده می‌کردیم و اتفاقا کیفیت عالی داشتند. اما وقتی پولشان پرداخت نشد کار را رها کرده و رفتند. بازیکن دیگر در اول فصل با توجه به اینکه ایفمارک نرفته بود و قراردادی نبسته بود اقدام به شکایت کرد. من که در این مورد مقصر نیستم. دو بار با همین بازیکنان خارجی قبل از رفتن توافق کردیم چرا که گفته بودند شکایت می‌کنیم اما باشگاه پولی نداشت که به آنها پرداخت کند. 

وی افزود:‌موسوی به همه چیز اشاره کرده به غیر از این موضوع که استقلال خوزستان در این سال‌ها از طریق شرکت شفق اداره می‌شد. باشگاه شرکتی به نام شفق تاسیس کرد و در گروه ملی مثل پیمانکاران دیگر کار می‌کرد و درآمد باشگاه از این طریق پرداخت می‌شد. همچنین موسوی اعلام نکرده دو ماه قبل یک میلیارد و نیم پاداش به خاطر عملکرد تیم در لیگ قهرمانان آسیا به باشگاه آورد. یک میلیارد هم چند وقت دیگر بابت غرامت آسیایی می‌آید چرا که مقابل حریفان آسیایی در کشور سوم به میدان رفتیم. اگر این پول‌ها را به ما می‌دادند مشکل حل شود. 3 میلیارد فعلی بخشی از طلب بازیکنان بوده است. با این کارها قصد دارند ما را مقابل کارگران شریف  گروه ملی قرار دهند. آنها زحمت می‌کشند ولی باشگاه از طریق دیگری اداره می‌شود. ما مطالبات‌مان را پیگیری می‌کنیم و بقیه را از AFC دریافت خواهیم کرد. تمام درگیری و اختلاف نظر آقایان با من بر سر این موضوع است که آنها می‌گویند پول بازیکنانی که از استقلال خوزستان خارج شده‌اند را پرداخت می‌کنم و پول بازیکنان فعلی این تیم که ازقبل طلب دارند را خودشان پرداخت کنند که من این موضوع را قبول نکردم. این چک برای همه است دوست ندارم فردا یکی از آنها بگوید سید پولش را گرفت و رفت. ما سال قبل 3 میلیارد پرداختی داشتیم که استاندار آن را تهیه کرد. موسوی در اول فصل چند بار با ویسی جلسه گذاشت. او ریال به ریال از بدهی باشگاه اطلاع گرفت و  از این مسئله باخبر است.

سرمربی فولادخوزستان در پاسخ به این سؤال که آیا با مطرح شدن بحث واگذاری رایگان تیم متقاضیان به نظر می‌رسد قصد دارند او را مقابل هواداران قرار دهند باید چرا قبل از بازی حساس مقابل ذوب‌آهن این حرف‌ةا مطرح شده است. 3 ماه قبل شکایت کردیم. 4 با با وکیل‌ها و مسئولان حقوقی موسوی به صورت تلفنی صحبت و مذاکره کردیم. چرا باید این مسائل چند روز قبل از بازی با ذوب‌آهن باید این مسئله مطرح شود مگر نه اینکه استقلال خوزستان یک بازی مهم با ذوب‌آهن دارد. در این مدت بازیکنان 16 ماه به احترام ما هیچی نگفتند و تلاش خود را انجام دادند. آنها یک روز فقط اعتصاب کردند که اگر من بودم آن اتفاق هم نمی‌افتاد. حالا که وقت پرداخت پول آنها رسیده می‌گویند پول نمی‌دهیم. ایرادی ندارد ما اینجا 3 میلیارد را از طریق چک می‌گیریم و مابقی را هم از طریق AFC دریافت خواهیم کرد. آنها اطلاع داشتند که این چک موجود است. چرا 2 روز قبل از بازی با ذوب‌آهن این حرف را می‌زنند و می‌گویند تیم‌داری نمی‌کنیم.

وی در مورد اینکه این هفته به دلیل مشکلات آب و هوایی تمرین نکرده‌اند و حتی بازی با پیکان هم لغو شد، تصریح کرد: ما در این مدت صبح روز تمرین کردیم و ساعت 9 و نیم در زمین حاضر شدیم شاید کمی وضعیت هوا بهتر شود. برای بازی با سپاهان مصدوم نداریم و تمام سعی‌مان را می‌کنیم روی نقاط قوت و ضعف و فنی سپاهان کار کنیم. سپاهان با تغییر مربی شیوه و شکل بازی‌اش تغییر می‌کند. ما تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم به رقابت‌مان در بالای جدول ادامه دهیم. سپاهان همیشه جزو بهترین‌ها بوده و آنها از لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارند و کارمان بسیار سخت است. 

سرمربی فصل قبل استقلال خوزستان در پایان اظهار داشت: مدیران محترم گروه ملی بدانند این صحبت‌ها واقعیت ندارد. آنها از مسائل و مشکلات تیم کاملا باخبر هستند. سال قبل گفتند هفته‌ای 200 میلیون پرداخت می‌شود تا تیم کارش را دنبال کند. بانک ملی گفت پول می‌دهد که این کار را انجام نداد. حالا بازیکنان حق‌شان را می‌خواهند. ما نگفتیم از پول کارگران چیزی به ما بدهند. خودمان حدود بیش از یک میلیارد پاداش حضورمان در مسابقات آسیایی را برای تیم آورده‌ایم. یک بخش از پول از مطالبات فدراسیون به ما پرداخت می‌شد. هیچ نیازی به برداشت پول از گروه ملی نیست. خوشبختانه خود کارگران محترم جواب‌شان را داده‌اند و گفته‌اند کاری به فوتبال نداریم اگر نمی‌خواستید تیمداری کنید که باشگاه مشتری داشت چرا واگذار نکردید؟ تیم را می‌فروختید تا مشکلی نباشد. باز هم می‌گویم تمام مشکل‌شان این است که می‌گویند پول بازیکنانی که با استقلال خوزستان است را نمی‌دهند و ما مبلغ آنها را از چک کم کنیم و پول‌مان را بگیریم و موضوع حل شود و خودشان با آن تسویه خواهند کرد که من هیچ وقت این کار را انجام نخواهم داد. اگر پولی بیاید برای همه است و اگر پولی نباشد همه با هم هستیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین